7 januar 2019 – Profetisk visjon åpenbarte at 3 segl var allerede brutt

Syn gitt 15 juli 2018 – hentet her.

Jeg vil gjerne dele en tredelt visjon som jeg hadde for to uker siden …

I den første delen av visjonen så jeg en rull med syv segl, og de tre første seglene var allerede brutt.

I den andre delen av visjonen så jeg pave Frans knelte foran meg som om han var i bønn. Han var i en hall som så ut til å ha ett gammelt design. Bak ham var det som hallen ble svelget opp av det store mørket.

Etter en kort periode kommer en figur ut av mørket og gikk opp til paven. Det var Jared Kushner (Oa:Trumps Svigersønn). Han sto på venstre side av paven og lente seg for å hviske i øret hans. Jeg kunne ikke høre hva Jared sa, men jeg la merke til at pavens øyne utvidet seg, og så vendte han seg til Jared for å svare. Igjen fikk jeg ikke høre diskusjonen deres, men jeg visste at det var ondskap i deres natur.

I den tredje delen av visjonen min så jeg tomt papyruspapir rulle ut foran meg i form av en rull. Herrens stemme tordnet fra himmelen, og ord begynte å dukke opp på papiret mens han snakket.

Herren sa: En ond og utro slekt krever tegn…” (Matt. 12:39). 

Han satte seg et øyeblikk og fortsatte da; “… Satan gir den frafalne kirken tegnene de leter etter. Det er ikke fra meg. “

Han avsluttet med “Jeg kommer.”

Herren talte da til min ånd og lot meg å forstå at den vestlige kirken har søkt etter visjoner, profetier og drømmer som indikerer at vi har mer tid, at Guds dom er blitt holdt tilbake, og i noen tilfeller er det enda insinuerende at vi kan forandre Bibelen profeti om Endens tid. Og det er mange som har sett, hørt og drømt hva de søker. Men Herren sier at Satan har gitt dem disse tegnene, slik at de forblir blind for sannheten at “det” allerede er begynt; seglene blir åpnet, og ingen utsettelse vil bli gitt.

Herren ønsker også at vi skal vite at Jared Kushner har en rolle i disse Endetids hendelsene. Hvilken rolle spesifikt ble ikke avslørt for meg. Noen vil spekulere på hva og hvem, men det viktige å vite er at han er og vil fortsette å være involvert, akkurat som Barack Obama.

Og dette må vi gjøre, da vi kjenner tiden, at timen er kommet da vi skal våkne opp av søvnen; for frelsen er oss nærmere nå enn den gang vi kom til troen.”(Romerne 13:11)

Som med alle ting, ta dette til bønn.

Shalom